Eyüboğlu Eğitim Kurumları Kurumsal İletişim Departmanı; kurumun misyon, vizyon ve
hedefleri doğrultusunda, kurum itibarına ve marka değerine yönelik iletişim projeleri
gerçekleştirir. Bu süreçte, kurumun sosyal paydaşlarına yönelik iletişim hedeflerine
ulaşabilmek için bölümler ve birimler arasında bilgi akışını, motivasyonu, organizasyonu
yürütecek stratejik iletişim faaliyetlerini planlar ve hayata geçirir.
Kurumsal iletişimin temel hedefi, sosyal paydaşlarla ilişkileri ve kurumun itibarını
yönetmektir. Kurumun itibarını etkileyen her türlü faaliyet ve çalışma, Kurumsal
İletişim Departmanının görevleri arasında yer alır.
Eyüboğlu Eğitim Kurumları Kurumsal İletişim Departmanı; kurumun tüm hedef kitlelerine
yönelik (öğrenci, veli, çalışanlar, işbirliği yapılan kişi/kurum ve kuruluşlar)
iletişim faaliyetlerini yürütür. Bu kapsamda; kurumu tanıtan tüm basılı materyallerin
-dergi, kitap, katalog, broşür, afiş, banner, davetiye vb.- içeriklerini, tasarım
ve basım süreçlerini reklam ajansı ile koordineli olarak gerçekleştirir. Kurum etkinliklerini,
çalışmalarını ve başarılarını içeren ve kurum hakkında bilgi veren basın bültenlerini
iletişim ajansı ile birlikte hazırlar, ilgili basın kuruluşları ile paylaşılmasını
ve medyada etkin biçimde yer almasını sağlar. Kurumun reklam kampanyalarını projelendirerek
medya planlamalarını ve bütçe çalışmalarını yapar. Tanıtım amaçlı seminerler/toplantılar,
açılışlar, akademik etkinlikler, çalışanların motivasyonunu yükseltmeye yönelik
etkinlikler düzenler. Web sitesi ve intranet içeriğini oluşturur, takip eder, geliştirir,
haber niteliğindeki tüm bilgilerin kurumun web sitesinde yayınlanmasını sağlar.
|